Het blijft hier bijzonder..

12 juni 2018 - Wilderness, Zuid-Afrika

Ik kan merken dat we alle mooie natuur hier meer vanzelfsprekend zijn gaan vinden. Alles voelt nu meer normaal en af en toe moet ik mezelf even wakker schudden om wel echt te genieten want voor je het weet is het voorbij.  We blijven elke keer nieuwe dingen ontdekken. Ik heb verder niet echt inspiratie voor een heel verhaal maar ik denk dat de foto's genoeg zeggen.

Bloukrans brug in Tsitsikamma national park. Plek van de hoogste bungee jump ter wereld met 216m hoogte.

.Bloukrans brug

Video van een sprong

In het prachtige regenwoud van het tsitsikamma national park ligt een klein plaatsje Nature's valley met een lagune pal aan zee.

Natures ValleyNatures Valley 2Natures valley 395D3545B-87D4-4ABC-9DD1-75AE4EE1E3287E4E41D1-C590-4D70-AE1F-200423424C9B

Ook Wilderness zelf heeft een prachtig zandstrand met parkeerplekken pal aan zee. Het is hier nergens echt druk op het strand. Nooit meer dan een paar mensen.

Parked at Wilderness beachParked at Wilderness beach 2Wilderness beach

Iets voorbij Sedgefield ligt het Goukamma nature reserve met het groenvlei meer. Ook een prachtig gebied.

Off road goukamma nature reserveOff road goukamma nature reserve 2

Vlakbij bij het goukamma nature reserve ligt een baai genaamd Buffalo bay. Hier heb je een parkeerplek pal aan zee zonder enige bebouwing in de buurt. Ze hebben hier ook braai plekken. Niet meer dan een betonnen bak waar je zelf op mag grillen. Dat kom je hier in Zuid afrika overal tegen op mooie locaties. Een fantastische plek om lekker te braaien en te genieten van het uitzicht. Hugo en heleen vinden het hier ook geweldig aan het strand.

Buffalo bayEerst een vuurtje makenPlaying at Buffalo bayBuffalo bay 2Sunset @ buffalo bayHugo en Carmen @ buffalo baySunset @ buffalo bay 4Sunset @ buffalo bay 5Landcruiser @ buffalo bayBraai plek buffalo bayCarmen en Heleenbraaiplek buffalo bayHugo kofferbak landcruiserSunset @ buffalo bay 3

1. Henrieke:
    12 juni 2018
    Gaaf hoor!! Geniet nog maar goed!
  2. W te Pas:
    12 juni 2018
    Geniet er maar van voor je het weet is het voorbij het toeristisch seizoen is het ook niet dus hebben jullie de ruimte maar toch nog redelijk weer gr.
  3. Lars Faber:
    12 juni 2018
    Ziet er goed uit Dennis! Mooie verhalen en foto's. Geniet er met je gezin van.
  4. Monique Doderlein Doderlein de Win:
    13 juni 2018
    Toevallig al iets ontvangen bij de Post?
  5. Jeroen te Lindert:
    20 juni 2018
    Mooie fotos en altijd heerlijk weer. Geniet er samen van voor je het weet zit je weer hier in Nederland.
  6. Anki Peters:
    25 juni 2018
    blijf jaloers
    heerlijk hoor
  7. Theun:
    30 juni 2018
    Prachtige plaatjes Dennis, wat een avontuur.! Leuk om zo mee te kunnen reizen.
    Geniet er vooral lekker van samen :)
  8. Theo en Mariëll Schoemaker:
    1 juli 2018
    Wat een mooie foto's, prachtige natuur ! Zo te zien en te lezen gaat alles gelukkig goed. Veel plezier nog samen ! Hier in Ulft is het ook warm, rond de 28 graden. Groetjes van Theo, Mariëll en de kinderen
  9. Mariëlle Steentjes:
    2 juli 2018
    Prachtige foto's Dennis! Wát een ervaring; ik kom net terug van een 5-weekse roadtrip door Spanje. Vond ik al heel geweldig, maar wat jullie doen is toch van een andere orde. Geniet nog volop! Hartelijke groet